تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

مهاجرت از طریق راه اندازی استارت آپ چگونه است؟

مهاجرت از طریق راه اندازی استارت آپ یکی از چندین روش‌ مهاجرت است. استارت‌آپ‌ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند، مورد توجه دولت‌ها هستند و از آن استقبال می‌کنند. افرادی که ایده‌های خلاقی برای شروع کسب و کاری نو دارند می‌توانند با ارائه بیزینس پلن به سفارت کشورها، اقدام به اخذ ویزا و اقامت کنند.

ویزا استارت آپ یک اقامت موقت به متقاضی می‌دهد تا بتواند کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده و به سوددهی برسد. مهاجرت از طریق استارت‌آپ این امکان را می‌دهد تا کسب و کار نوپا  را در محیطی تازه و با امکانات بیشتر راه اندازی کرده و با بازارهای بین المللی در ارتباط باشید.

 

بهترین کشورها برای دریافت ویزا استارت آپ

هر کشوری برای جذب مهاجر و همچنین اخذ ویزا استارت آپ قوانین مخصوص به خودش را دارد. انتخاب مقصد مناسب برای اقدام به دریافت ویزا استات آپ نیازمند این است که قوانین هر کشور را به خوبی بدانید تا بهترین مقصد را برای مهاجرت انتخاب کنید؛ برخی از کشورها برای مهاجرت از طریق استارت آپ مناسب هستند و از این روش مهاجر می‌پذیرند. در ادامه به بررسی بهترین کشورها برای دریافت ویزا استارت آپ می‌پردازیم.

کانادا بهترین کشور برای استارت آپ

کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کانادا را به مقصد مناسب مهاجرت از طریق استارت آپ تبدیل کرده، اقتصاد رو به رشد و با ثبات این کشور است.

کانادا کشوری توسعه یافته با اقتصاد قوی است که از کسب و کارهای نو استقبال می‌کند. در ابتدا شروع کسب و کار می‌توانید برای استارت آپ خود از سمت سازمان تعیین شده‌ای پشتیبانی شوید.

کسب و کار یا محصول شما باید جدید و خلاقانه باشد، همچنین باید برای کانادایی‌ها ایجاد شغل کند و برای این کشور سوددهی داشته باشد.  برای دریافت ویزا استارت آپی حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید.

از مزیت‌های مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی کسب و کار این است که دولت کانادا از همان ابتدا به متقاضی  اقامت دائم می‌دهد. وجود دانشگاه‌های برتر جهان در این کشور نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که کانادا برای راه اندازی استات آپ محبوب کرده است. همچنین شرکت‌های بین المللی مانند: گوگل، میکروسافت، آمازون و آلفابت در کشور کانادا فعالیت دارند.

مهاجرت به دانمارک از طریق استارت آپ

دانمارک کشور مناسبی برای مهاجرت از طریق استارت آپ است. با راه اندازی کسب و کار در دانمارک یک آژانس دولتی اختصاصی از کسب و کارتان پشتیبانی خواهد کرد. زمانی که اقامت دانمارک را دریافت می‌کنید، امکان استفاده از مزایای رفاهی مانند: سیستم آموزشی و بهداشتی فراهم می‌شود.

مهاجرت به پرتغال از طریق استارت آپ

پرتغال یکی از کشورهایی است که از جذب کارآفرینان بسیار استقبال می‌کند. لیسبون یکی از شهرهای پرتغال است که برای راه اندازی استارت آپ بسیار مناسب بوده و انتخاب بسیاری از متقاضیان است. اگر کسب و کارتان سوددهی خوبی داشته باشد و در این راه موفق شوید شهروندی و پاسپورت پرتغال را دریافت خواهید کرد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق استارت آپ

دو سال به متقاضیان فرصت داده می‌شود تا استارت آپ خود را شروع کرده و به سود دهی برسند. ویزا استارت آپ نیوزلند این امکان را می‌دهد که پس از فعالیت موفق پاسپورت و شهروندی این کشور را اخذ نمایید. طرح تجاری شما باید دولت نیوزلند را قانع کند که این کسب و کار سوددهی داشته و برای اقتصاد کشور مفید است. همچنین نباید سابقه ورشکستگی، شکست تجاری یا کلاهبرداری داشته باشید. داشتن مهارت انگلیسی نیز برای اخذ ویزا استارت آپ نیوزلند لازم است.

 

مهاجرت به فرانسه از طریق استارت آپ

کشور فرانسه از کارآفرینان و بنیان گذاران استارت آپ استقبال می‌کند. برای آنکه بتوانید ویزا استارت آپ فرانسه را دریافت کنید باید با یک انکوباتور یا شتاب‌دهنده فرانسوی شریک شوید. همچنین باید تمکن مالی داشته و بتوانید هزینه‌های خود را به مدت یکسال تامین کنید. دریافت ویزا استارت آپ این امکان را می‌دهد تا از کمک مالی و فضای اداری رایگان استفاده نمایید.

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق استارت آپ

متقاضی راه اندازی استارت آپ در کشور ایتالیا می‌تواند ویزا خود اشتغالی به مدت 1 سال دریافت کرده و از بودجه تحقیق و توسعه بهره‌مند شود. در صورتی می‌توانید ویزا استارت آپ را اخذ نمایید که واجد شرایط زیر باشید.

  • کمتر از پنج سال باید از راه اندازی استارت آپ گذشته باشد.
  • گردش مالی آن کمتر از ۵ میلیون یورو باشد.
  • حداقل یک سوم اعضای استارت آپ باید دارای مدرک دکترا یا دو سوم آن‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند.

درخواست ویزا استارت آپ می‌تواند بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم باشد؛ در روش غیر مستقیم درخواست ویزا استارت آپ از سمت یکی از برنامه‌های انکوباتور ایتالیا انجام می‌شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق استارت آپ

متقاضی مهاجرت به استرالیا از طریق استارت آپ می‌تواند با این ویزا به مدت چهار سال و سه ماه در این کشور اقامت داشته باشد. دریافت ویزا استارت آپ استرالیا شرایطی دارد که متقاضی درصورت واجد شرایط بودن می‌تواند ویزا استارت آپ را اخذ نماید. تجربه و سابقه کاری موفق یکی از شرایط راه اندازی کسب و کار در استرالیا است. همچنین او باید توسط یک نهاد استرالیایی برای دریافت ویزا اسارت آپ معرفی شود.

در رابطه با مدارکی که متقاضی باید ارائه دهد می‌توان به مدارک هویتی، مدارکی در مورد تجارت و دارایی و همچنین مدارک اعضای خانواده اشاره کرد.

مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

با داشتن یک ایده عالی که به خوبی پرزنت کرده باشید می‌توانید ویزا استارت آپ هلند را دریافت نمایید. با دریافت ویزا استارت آپ می‌توانید با یک تسهیل کننده، مربی، شتاب دهنده یا انکوباتور هلندی کار کنید. ویزا استارت آپ هلند 12 ماهه است و در این مدت باید کسب و کار خود را شروع کرده و در این مدت فعالیت موفقی داشته باشید. اخذ ویزا استارت آپ هلند می‌تواند راه روشنی برای پیشرفت و تحقق رویا کاری باشد.

مهاجرت به شیلی از طریق استارت آپ

اخذ ویزا استارت آپ شیلی این امکان را به متقاضی می‌دهد که به بودجه دولتی، حمایت از مرکز رشد کسب و کار و بسیاری دیگر از امکانات دسترسی داشته باشد. انجمن استارتاپ شیلی از کسب و کار راه اندازی شده حمایت و پشتیبانی می‌کند. دولت شیلی از بنیانگذاران استارت آپ انتظار دارد تا خدمات کارآفرینی خود را در این کشور گسترش داده و موجب سوددهی شوند.

مهاجرت به انگلیس از طریق استارت آپ

یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به انگلیس اخذ ویزا استارت آپ است. دولت انگلیس در جهت رشد اقتصادی برنامه‌ها منظمی برای کارآفرینان دارد. همچنین استارپ آپ‌ها با درآمد خوبی که دارند توانسته‌اند تاثیر بسیار خوبی بر اقتصاد کشور انگلیس داشته باشند.

ویزا استارت آپ به متقاضی اقامت موقت می‌دهد و در صورتی که کسب و کار او موفق بوده و به سوددهی برسد، می‌تواند برای دریافت اقامت دائم انگلیس اقدام نماید. برای اخذ ویزا استارت آپ کسب و کار شما حتما باید از سمت یک نهاد تایید شده باشید، همچنین داشتن مدرک زبان انگلیسی از ملزومات اخذ ویزا استارت آپ است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *