تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

اخذ ویزای کاری

ویزای کاری یکی از مهمترین ویزاهایی است که برای کار و کسب درآمد در کشورهای دیگر صادر می‌شود. با این ویزا، شما می‌توانید برای کار در شرکت‌ها و سازمان‌های خارجی، وارد کشور مقصد شوید. برای دریافت این ویزا، باید شرکت یا سازمانی در کشور مقصد، شما را به عنوان کارمند خود استخدام کرده باشد.

بسته به قوانین و مقررات کشور مقصد، ممکن است برای اخذ ویزای کاری، ارائه مدارک و اطلاعات مختلفی مانند رزومه، مدارک تحصیلی و سابقه کار، درخواست از شرکت کارفرما و… لازم باشد. همچنین، مدت زمان صدور ویزای کاری و شرایط مورد نیاز بسته به کشور مقصد و مقررات آن کشور متفاوت است.

 

در فرآیند دریافت ویزای کاری، گروه مهاجرتی پایا با ارائه خدمات تخصصی، شما را در هر مرحله از فرآیند همراهی می‌کند.

مجموعه پایا با بررسی مشخصات و شرایط شغلی شما، بهترین راه‌حل‌های ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهد و با اطلاعات دقیق و کامل، شما را در اخذ مدارک و پر کردن فرم‌های مورد نیاز کمک می‌کند.

 

علاوه بر این، با وجود دانش فنی و تخصصی موجود در تیم مهاجرتی پایا، شما به راحتی در مورد قوانین و مقررات کشور مقصد، حقوق و مزایای کاری، اجرای قرارداد، پرونده‌ی پزشکی، بیمه‌ی سلامت و سایر موارد مربوطه مطلع می شوید.

 

البته فرآیند دریافت ویزای کاری برای بسیاری از افراد، ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد که می‌تواند باعث باعث تاخیر در اخذ ویزا کاری شود یا حتی موجب انصراف از دریافت آن شود.

 

 

برخی از این چالش‌ها :

 

۱- الزام به داشت مدرک تحصیلی و سابقه کار:

برخی از کشورها در صدور ویزای کاری، الزام به داشت مدرک تحصیلی و سابقه کار دارند و این موضوع برای افرادی که تازه وارد بازار کار هستند، ممکن است به عنوان یک مشکل مطرح شود.

 

۲- الزام به زبان برای مصاحبه:

برخی از کشورها در فرآیند دریافت ویزای کاری، به افراد متقاضی این ویزا، الزام به داشت آگاهی و مهارت کافی در زبان مورد نظر را می‌دهند. این موضوع برای افرادی که زبان انگلیسی را به خوبی مسلط نیستند، می‌تواند به عنوان یکی دیگر از مشکلات مطرح شود.

 

۳- محدودیت‌های سنی:

برخی از کشورها، برای دریافت ویزای کاری، محدودیت سنی را مطرح می‌کنند و این موضوع برای افرادی که سن آن‌ها بیش از حد مورد قبول نیست، می‌تواند به عنوان یکی دیگر از مشکلات مطرح شود.

 

۴- نیاز به مدارک و اطلاعات دقیق:

در فرآیند دریافت ویزای کاری، بسیاری از کشورها الزام به داشت مدارک و اطلاعات دقیقی را برای افراد متقاضی این ویزا دارند. متقاضیان باید از کامل بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت این مورد نیز می‌تواند به عنوان یکی دیگر از چالش‌های مطرح شده در فرآیند دریافت ویزای کاری در نظر گرفته شود.

 

با وجود تمامی این چالش‌ها، با توجه به دقت و دانش لازم، می‌توان به سهولت ویزا کاری را دریافت کرد و به کشور مورد نظر برای کار و تحصیل سفر کرد، به شرطی که تیم مهاجرتی حرفه‌ای و مجربی در کنار شما بوده و به شما در مسیر اخذ ویزای کاری کمک کرده و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

در گروه حقوقی و مهاجرتی پایا، کیفیت خدمات و رضایت شما از عملکرد تیم ما بسیار مهم بوده و همیشه همکاران ما در تلاش برای جلب رضایت شما خواهند بود.

دیدگاه کاربران

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام