تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

سخت‌ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

متقاضیان مهاجرت با توجه به روش مهاجرت و شرایط فردی خود می‌توانند کشور مقصد را انتخاب کنند. پاسپورت ایرانی نسبت به کشورهای توسعه یافته از اعتبار کمی برخوردار است و همین موضوع باعث شده برخی کشورها به سختی به ایرانیان ویزا دهند.

در ادامه برخی از کشورهایی که دریافت ویزا از آن‌ها سخت و دشوار است را بررسی می‌کنیم.

اخذ ویزا مصر

مصر کشوری بسیار ثروتمند بوده که در سال‌های اخیر از نظر اقتصادی و صنعتی پیشرفت بسیاری داشته است. کشور مصر قوانین سخت و پیچیده‌ای برای صدور ویزا دارد. این کشور به ایرانیان ویزا گردشگری نمی‌دهد و تنها می‌توان با ویزا تجاری وارد این کشور شد. اقدام از طریق ویزا تجاری مصر نیز پیچیدگی‌های مخصوص به خودش را دارد.

 

 

اخذ ویزا سنگاپور

سنگاپور کشوری بسیار ثروتمند و مدرن است. سنگاپور از نظر مساحتی کوچک است اما به دلیل داشتن مناطبع طبیعی با ارزش توانسته یکی از اقتصادهای قوی دنیا شود. این کشور برای ایرانیان ویزا توریستی و تحصیلی صادر می‌کند و همچنین درصورت داشتن شرایط کافی به متقاضی اقامت نیز می‌دهد. اما چون سنگاپور در ایران سفارت ندارد و قوانین آن برای ایران سخت است، باید پیش از اقدام ویزا این کشور اطلاعات کافی داشته و آمادگی هرگونه سختی را نیز داشته باشید.

 

 

دریافت ویزا چین

چین کشوری در شرق آسیا و پرجمعیت‌ترین کشور دنیا است. چین کشوری صنعتی و مدرن است و همچنین اقتصادی قوی دارد. این کشور به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری که دارد کشوری توریستی محسوب می‌شود. کشور چین برای متقاضیان ایرانی ویزا صادر می‌کند اما این صدور ویزا پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و قوانین آن‌ها سخت و پیچیده است. برای اخذ ویزا و اقامت کشور چین باید اسناد و مدارک بسیاری ارائه کرد تا بتوان این کشور را برای صدور ویزا متقاعد کرد. اگر قصد مهاجرت به چین را دارید بدانید که در ارسال مدارک با دقت بسیاری باید عمل کنید چرا که کوچک‌ترین اشتباه و یا حتی عدم ارسال برخی مدارک موجب عدم صدور ویزا خواهد شد.

اخذ ویزا کره شمالی

کشور کره شمالی از نظر قوانین بسیار سخت و پیچیده است و فضای امنیتی سخت و پیچیده، زندگی در این کشور را طاقت فرسا می‌کند. باتوجه به این موضوع کمتر کسی تصمیم می‌گیرد به کره شمالی مهاجرت کند. اما اگر متقاضی به هر دلیلی تصمیم داشته باشد تا به کره شمالی مهاجرت کند، به سختی می‌تواند ویزا این کشور را دریافت کند. ویزا توریستی کره شمالی به مدت یک ماه برای متقاضی صادر می‌شود که دریافت آن نیز سخت و پیچیده است. فرد به صورت شخصی نمی‌تواند اقدام به دریافت ویزا کند و این کار باید از طریق یک آژانس مسافرتی انجام شود.

 

 

اخذ ویزا هند

اخذ ویزا توریستی هند دشواری چندانی ندارد و برای بازدید از این کشور پهناور زیبا و توریستی می‌توان ویزا دریافت کرد. اما اگر به فکر اقامت در این کشور هستید باید بدانید، مسیر سخت و پیچیده‌ای در انتظار شماست. قوانین اخذ ویزا و اقامت کشور هند بسیار پیچیده است و روند دریافت آن هزینه بسیاری برای متقاضی دارد.

دریافت ویزا نیجریه

مهاجرت به کشور نیجریه و دریافت ویزا این کشور دشوار است. موضوعی که اخذ ویزا این کشور را سخت کرده، تمکن مالی است. برای مهاجرت به اکثر کشورها باید تمکن مالی داشته و آن را با سند و مدرک ثابت کرد. اما کشور نیجریه مبلغی را که برای تمکن مالی در نظر گرفته، مبلغ بسیار بالایی است. این بودجه بالایی که دولت نیجریه برای صدور ویزا درنظر گرفته است باعث می‌شود متقاضی نتواند گردش مالی مورد نظر را در این کشور داشته باشد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام