تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

دریافت اقامت بدون مهاجرت چگونه است؟

برای دریافت اقامت بدون مهاجرت و حضور در کشور مقصد، راه‌های مختلفی وجود دارد. شاید فکر کنید غیر ممکن است و برای دریافت اقامت یک کشور حتما باید چند سالی را در آن زندگی کرده و مشغول به کار بود، اما اینگونه نیست! ما در این مقاله تصمیم داریم روش‌ها و شرایط اخذ ویزا بدون نیاز به مهاجرت را بررسی کنیم.

 

دریافت اقامت بدون شرط حضور

 

تعداد کشورهایی که این امکان را می‌دهند تا متقاضی بدون حضور در کشور اقامت آن را دریافت کند، بسیار کم و محدود است. سرمایه گذاری به روش‌های گوناگون روشی است که از طریق آن می‌توان اقامت کشور مقصد را اخذ نمود. در این روش متقاضی باید ثابت کند تمکن مالی داشته و علاوه مبلغ سرمایه گذاری کرده مبلغ مشخصی در حساب خود دارد.

کشورهای مانند برزیل و مکزیک راحت‌ترین کشورها برای دریافت اقامت بدون نیاز به حضور در کشور هستند. پرتغال و یونان نیز جزو کشورهای اروپایی هستند که می‌توان اقامت بدون شرط حضور دریافت کرد. گلدن ویزا یا اقامت طلایی به سرمایه گذار این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به حضور و مدرک زبان، اقامت یک کشور را دریافت نماید.

 

 

دریافت اقامت پرتغال بدون نیاز به حضور چگونه است؟

سرمایه گذاری در پرتغال انواع مختلفی دارد در مواردی که متقاضی در سهام هتل و یا با خرید ملک سرمایه گذاری می‌کند، این امکان برای او فراهم می‌شود که برای خود و خانواده اقامت کشور مقصد را دریافت کند. از مزیت‌های اخذ اقامت پرتغال، تحصیل رایگان فرزندان سرمایه گذار و پس از ۵ سال دریافت پاسپورت دوم است.

دریافت پاسپورت پرتغال ملزم بر آن است که متقاضی سال آخر از ۵ سال را در این کشور اقامت داشته و زبان این کشور را یاد بگیرد.

راه اندازی استارت آپ از دیگر راه‌های سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ اقامت طلایی این کشور است.

 

اخذ اقامت طلایی یونان

همانطور که گفته شد با سرمایه گذاری در یونان می‌توان اقامت طلایی این کشور را اخذ نمود. خرید ملک در یونان روشی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت است که در آن نیازی به حضور در کشور نیست. امکان فروش بعد از ۵ سال برای سرمایه گذار وجود دارد. در این نوع از سرمایه گذاری ضرری به متقاضی وارد نمی‌شود و می‌توان گفت نوعی سرمایه گذاری بدون ریسک است.

 

دریافت اقامت مکزیک بدون نیاز به حضور و مدرک زبان

کشور مکزیک در آمریکای جنوبی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری و اخذ ویزا بدون نیاز به حضور و مدرک زبان است. با طرح خود حمایتی می‌توان اقامت این کشور را دریافت کرده و امکان تحصیل رایگان برای فرزندان را کسب نمود. اخذ ویزا خود حمایتی نیاز به ارائه مدارک تمکن مالی است. در این نوع سرمایه گذاری ورود متقاضی به مکزیک سالی یکبار کافی است.

 

 

سرمایه گذاری در برزیل چگونه است؟

برزیل از اقتصاد قوی برخوردار است و اخذ اقامت این کشور مزیت‌های فراوانی دارد. با داشتن اقامت برزیل می‌توان به همراه خانواده در این کشور زندگی کرده و فرزندان به صورت رایگان تحصیل کنند. اگر متقاضی به مدت ۴ سال سالی ۶ ماه در این کشور حضور داشته باشد، می‌تواند پاسپورت برزیل را دریافت کند.

خرید ملک و سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف از راه‌های اخذ اقامت برزیل بدون نیاز به حضور و مدرک زبان است.

 

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام