تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از راه‌های مطمئن برای مهاجرت است. سرمایه گذاری برای مهاجرت انواع مختلفی دارد که باتوجه به شرایط فردی، میزان سرمایه و همچنین قوانین کشور مقصد انتخاب می‌شود. بهترین کشورها برای سرمایه گذاری کشورهایی هستند که ثبات اقتصادی داشته و از امنیت اقتصادی بالایی برخوردار باشند. میزان نقدینگی، دریافت مالیات و نیروی کار از دیگر عواملی است که در رتبه بندی کشورها از نظر سرمایه گذاری تاثیرگذار است.

 

راه‌های مختلف سرمایه گذاری در خارج از کشور کدامند؟

همانطور که گفته شد راه‌های متعددی برای سرمایه گذاری وجود دارد که باتوجه به شرایط و میزان سرمایه باید آن‌ها را انتخاب کرد. همچنین اطلاعات کافی درمورد روش‌های مهاجرت این امکان را می‌دهد که پر سودترین روش را انتخاب کنید.

  • خرید ملک و مستغلات
  • خرید اوراق قرضه دولتی
  • ثبت شرکت
  • راه‌اندازی کسب‌وکار یا استارت‌آپ
  • خرید سهام
  • سپرده‌های بانکی
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله

از روش‌های سرمایه گذاری در خارج از کشور و اخذ اقامت آن کشور است.

هر یک از این روش‌های سرمایه گذاری نیاز به سرمایه و توانایی‌های فردی مخصوص به خود است. برای انجام یک سرمایه گذاری موفق باید در مورد راه‌های سرمایه گذاری اطلاعات کافی داشت.

همچنین اطلاع از کشورهای برتر و مناسب برای سرمایه گذاری و مهاجرت، به یک سرمایه گذاری موفق کمک می‌کند.

 

 

کشورهای برتر برای سرمایه گذاری

برای انتخاب بهترین کشور مقصد و سرمایه گذاری در آن باید شرایط و قوانین هر یک از آن‌ها را دانست. در ادامه بهترین کشورهای سرمایه گذاری را بررسی می‌کنیم.

 

سرمایه گذاری در کانادا

کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری و مهاجرت به این روش است. کانادا مزیت‌هایی دارد که باعث شده رتبه یک را برای سرمایه گذاری کسب نماید.

اقتصاد کانادا رو به رشد است و سرمایه گذاری در این کشور موجب سوددهی خواهد شد. امنیت کانادا بالا بوده و میزان جرم و جنایت و فسادهای مالی در این کشور بسیار کم است.

کشور کانادا به کسانی که از روش سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می‌کنند، اقامت دائم می‌دهد. همچنین متقاضی بعد از دریافت اقامت دائم می‌تواند برای اخذ تابعیت کانادا اقدام کرده و از تمام حقوق شهروندی این کشور بهره‌مند شود.

مهارت زبان انگلیسی، مدرک رشته تحصیلی و تجربه کاری از لازمه‌های سرمایه گذاری در این کشور، به ویژه سرمایه گذاری از طریق راه‌اندازی کسب و کار است.

 

سرمایه گذاری در استرالیا

اقتصاد کشور استرالیا اقتصادی با ثبات و رو به رشد است، همین موضوع باعث شده سرمایه گذاران بسیاری این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

سرمایه گذاری در استرالیا موجب دریافت اقامت دائم شده و بعد از چند سال متقاضی می‌تواند برای اخذ تابعیت این کشور  اقدام کند. همچنین امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان وجود دارد.

ویزاهای کارآفرینی و ثبت شرکت نیز از زیرمجموعه‌های مهاجرت به روش سرمایه گذاری است.

 

سرمایه گذاری در انگلستان

انگلستان کشوری در شمال غربی اروپا که تولید ناخالص داخلی آن سالانه حدود  2826 میلیارد دلار است و باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

انگلستان از با ثبات‌ترین کشورهای اتحادیه اروپا است که همین موضوع برای سرمایه گذاری در این کشور مزیت محسوب می‌شود. سرمایه گذاری در این کشور مانند سایر کشورهایی که گفته شد، موجب دریافت اقامت دائم و تابعیت انگلستان می‌شود.  نکته ای که اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد، این است که سرمایه گذار حداقل 9 ماه از سال را باید در این کشور بگذراند.

 

سرمایه گذاری در پرتغال

مهاجرت به پرتغال از روش‌های مختلفی امکان پذیر است. یکی از راه‌های مطمئن که منجر به اقامت دائم می‌شود، سرمایه گذاری در این کشور است. با دریافت اقامت پرتغال می‌توان به سایر کشورهای اتحادیه اروپا سفر کرد.

دولت پرتغال برای بهبود سیستم سرمایه گذاری در قسمت تحقیق و توسعه از حضور سرمایه گذاران خارجی در این کشور استقبال می‌کند.

اقتصاد پایدار و تورم پایین کشور پرتغال از مزیت‌های سرمایه گذاری در این کشور است. لیسبون از شهرهایی است که از کارآفرینان و بنیان گذاران استارت آپ بسیار استقبال کرده و شرایط ویژه‌ای را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

 

سرمایه گذاری در اسپانیا

بسیاری از متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کشور اسپانیا را انتخاب می‌کنند چرا که دارای نرخ بازگشت سرمایه مناسبی است. این کشور به سرمایه گذاران اقامت دائم داده و پس از آن می‌توانند برای دریافت تابعیت اسپانیا اقدام کنند. البته مدت زمانی که کشور اسپانیا برای افراد مهاجر تابعیت صادر می‌کند، نسبت سایر کشورها بیشتر است. از معایب سرمایه گذاری در اسپانیا قبول نکردن دوتا پاسپورت است.

 

سرمایه گذاری در اتریش

فعالیت علمی و تحقیقاتی در کشور اتریش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و نیمی از درآمد کشور صرف آن می‌شود. سرمایه گذاری در پروژه‌های علمی و تحقیقاتی اتریش بسیار مناسب است. بعد از سرمایه گذاری در اتریش می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کرده و اگر به طور دائم در این کشور حضور داشته باشید، می‌توانید برای دریافت تابعیت اتریش اقدام کنید.

 

 

سرمایه گذاری در آلمان

آلمان یکی از کشورهای پیشرفته با اقتصادی قوی و رو به رشد است. این کشور فرصت‌های بسیاری برای سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. سرمایه گذاری در آلمان این امکان را می‌دهد که اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت کرد. تاسیس و ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب و کار در آلمان از بهترین روش‌های سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور است.

 

سرمایه گذاری در سوئد

اقتصاد پایدار و روبه رشد سوئد باعث شده گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و مهاجرت از این روش باشد. سطح کیفیت زندگی متناسب با درآمد است و زندگی در این کشور راحت است. سرمایه گذاری در سوئد موجب دریافت اقامت و تابعیت این کشور می‌شود. ارائه یک بیزینس پلن قوی به سرعت مهاجرت و سرمایه گذاری در سوئد کمک می‌کند.

 

سرمایه گذاری در فرانسه

فرانسه از کشورهای محبوب برای مهاجرت است. سرمایه گذاری در فرانسه از راه‌های مهاجرت به این کشور است که موجب دریافت اقامت دائم می‌شود. ثبت شرکت، ایجاد کسب و کار جدید و استارت آپ از راه‌های پرطرفدار سرمایه گذاری در فرانسه است.

 

 

سرمایه گذاری در ترکیه

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و پذیرش آسان مهاجران ایرانی انتخاب بسیاری از متقاضیان است. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از امن‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است. بهترین و پرطرفدارترین راه سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک است. با خرید ملک در ترکیه می‌توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام