تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

ویزا درمانی چیست و چگونه می‌توان آن را دریافت نمود؟

ویزا درمانی و پزشکی نوعی ویزا کوتاه مدت است که به متقاضی اجازه می‌دهد به مدت ۹۰ روز در کشور مقصد اقامت داشته و درمان‌های پزشکی مربوطه را انجام دهد.

هر کشوری برای صدور ویزا درمانی قوانین مخصوص به خودش را دارد و پیش از اقدام به اخذ ویزا باید قوانین کشور مقصد را به درستی بررسی کرد.

متقاضی برای اخذ ویزا درمانی باید از پزشک و یا یک بیمارستان خصوصی دعوتنامه داشته باشد. همچنین باید ثابت کند توانایی پرداخت تمام هزینه‌های درمان را دارد.

برخی از کشورها علاوه بر صدور ویزا درمانی برای بیمار ویزا همراه برای دوست، خانواده یا مراقب شخص صادر می‌کنند.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزا درمانی

 

  • عکس رنگی و پرسونلی بیمار
  • ارائه مدارک تمکن مالی
  • در صورت متاهل بودن، ارائه مدارک شغلی همـــــــــــسر
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل سه ماه اعتبار
  • اصل شناسنامه و ترجمه تمام صفحات آن
  • در صورت متاهل بودن، اصل شناسنامه همسر و ترجمه تمام صفحات آن
  • فرم ترجمه شده تقاضای ویزا درمانی
  • داروهای مصرفی
  • ارائه تمام آزمایش‌های مربوط به بیماری
  • ارائه مدارک تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های درمان
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو پرواز
  • سند ترجمه شده املاک
  • دعوت نامه رسمی از بیمارستانو یا پزشک معالج

 

 

برای درمان چه بیماری‌هایی ویزا صادر می‌شود؟

 

ویزا درمانی برای بیماری‌های خاص صادر می‌شود. بیشتر کشورها باتوجه به مدارک پزشکی و حساسیت بیماری ویزا را صادر می‌کنند. بیماری‌هایی که صدور ویزا درمانی برای آن‌ها در الویت است عبارتند از:

  • بیماری‌های سرطانی و انواع تومور مانند: متاستاز، تومورهای چشمی، تومورهای گوش، تومورهای کلیه، پانکراس، لنفوم هوچکین، سینه، مغز و استخوان، رحم، تخمدان، شش، پروستات، تومورهای مغزی: نخاعی، ستون فقرات، تومور کبد، تومور ریه
  • جراحی‌های پیوندی مانند: تعویض مفصل، لگن، زانو، دیسک

 

 

بهترین کشورها برای دریافت ویزا درمانی

 

کشوهای توسعه یافته و پیشرفته از نظر علمی و پزشکی در سطح بالایی قرار دارند و درمان بسیاری از بیماری‌ها در این کشورها وجود دارد. در ادامه بهترین کشورها از نظر ارائه خدمات پزشکی را بررسی می‌کنیم.

 

ویزا درمانی کانادا

یکی از بهترین کشورها برا خدمات پزشکی کانادا است. بسیاری از کشورهای دور و نزدیک برای درمان بیماری خود به این کشور سفر کرده و بیماری خود را درمان می‌کنند. با ارائه مدارک پزشکی و سایر مدارک مورد نیاز می‌توان ویزا درمانی کانادا را اخذ نمود. برخی از بیماری‌هایی که خدمات پزشکی آن در کانادا محبوب است، عبارتند از:

روش‌های جراحی مانند: آنژیوگرافی عروق کرونر، آنژیوپلاستی، تعویض کامل مفصل ران، آرنج، زانو و شانه

انواع جراحی پلاستیک مانند: جراحی پلک

تست‌های تخصصی برای تشخیص بیماری

 

ویزا درمانی انگلیس

کشور انگلیس از نظر علمی و پزشکی بسیار قوی و توسعه یافته است. از گذشته تا به امروز این کشور فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تحقیقات و پیدا کردن درمان بیماری‌ها داشته است. دانشگاه‌های مهم و تحقیقاتی در این کشور باعث شده این پییشرفت علمی و پزشکی رشد سریعی داشته باشد.

 

ویزا درمانی سوئد

هزینه درمان در سوئد نسبت به سایر کشورها کمتر است و گزینه مناسبی برای متقاضیانی است که به قصد درمان مهاجرت می‌کنند. انجام امور اداری و درمانی بیمارستان نیاز به دانش زبان انگلیسی دارد. کشور سوئد مترجم در اختیار بیماران و همراهان قرار می‌دهد تا مراحل اداری بیمارستان به درستی و به راحتی انجام شود.

اگر کودک زیر ۱۸ سال برای درمان به سوئد مهاجرت کند، برخی از هزینه‌های درمانی برای او رایگان خواهد بود و دولت سوئد هزینه‌ای برای درمان دریافت نمی‌کند.

 

ویزا درمانی آلمان

آلمان جزو پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه پزشکی و درمانی است.  شهر هامبورگ و هانوفر از مهم‌ترین شهرهای درمانی آلمان است که بسیاری از مهاجران که برای درمان به این کشور مهاجرت می‌کنند، در این شهرها اقامت دارند. مجهزترین و مهم‌ترین بیمارستان‌ها در این دو شهر واقع است. خدمات درمانی که در آلمان انجام می‌شود و بیشتر از سایر بیماری‌ها مورد توجه قرار گرفته، عبارتند از:  جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی داخلی، جراحی زنان، ارولوژی، جراحی ارتوپدی و پروتز

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام