تهران، فیاضی، خیابان بیدار

07:00-16:00

جستجو کردن

مهاجرت به روش کار آفرینی چگونه است؟

یکی از راه‌های مهاجرت برای کسانی که تمکن مالی دارند، مهاجرت کارآفرینی است. برای دریافت ویزا کارآفرینی از کشور مقصد باید بیزینس پلن خود را به سفارت ارائه داده و در صورت تایید اقدام به دریافت ویزا کرد. ویزا کار آفرینی این امکان را به متقاضی می‌دهد که بعد از چند سال فعالیت و کار در کشور مقصد، اقامت دائم دریافت کند.

ویزا کار آفرینی فقط سه سال اعتبار دارد و بعد از آن به مدت ۲ سال قابل تمدید است. تمکن مالی، مهارت زبان، نداشتن سابقه کیفری، داشتن برنامه‌ای منظم و روشن برا کارآفرینی از ملزومات مهاجرت به این روش است.

مدارک لازم برای مهاجرت کار آفرینی

هر کشوری برای پذیرش کارآفرین شرایط و قوانین مخصوص به خودش را دارد اما برخی از مدارک لازم برای مهاجرت کار آفرینی در همه کشورها یکسان است. این مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک زبان انگلیسی و زبان کشور مورد نظر
  • مدارک مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سوابق کیفری
  • گواهی سلامت روحی و جسمی
  • مدارک تحصیلی
  • ریز نمرات
  • انگیزه‌نامه قوی
  • نامه درخواست ویزای کار آفرینی

 

بهترین کشورهای مهاجرت کار آفرینی

یکی از موارد مهمی که متقاضیان برای اخذ ویزای کار آفرینی باید به آن توجه کنند، انتخاب کشوری ایده‌ال است. در حال حاضر کشور‌های زیادی در دنیا برای ایجاد شغل جدید وجود دارند که تنها برخی از آن‌ها به دلیل داشتن شرایط اقتصادی مناسب، گزینه بهتری به حساب می‌آیند.

مهاجرت کار آفرینی به ژاپن

کشور ژاپن از اقتصاد قوی و نیروی کار ماهر استقبال می‌کند. این کشور برای ایجاد مشاغل جدید و کاهش نرخ بیکاری برای متقاضیان زیادی ویزا کار آفرینی صادر می‌کند. این امر باعث شده ژاپن به یکی از قطب‌های مهاجرت کار آفرینی تبدیل شود.

مهاجرت کار آفرینی به چین

چین جزو قطب‌های اقتصادی جهان است. دولت چین کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی کشورش را در برنامه دارد؛ به همین دلیل از متقاضیان کار آفرینی استقبال می‌کند و به آن‌ها ویزا کار آفرینی می‌دهد. متقاضیان باید طرح بیزینسی ارائه دهند که برای اقتصاد این کشور مفید بوده و به رشد آن کمک کند.

مهاجرت کار آفرینی به آلمان

آلمان جزو بهترین کشورهای حوزه شینگن است و جایگاه سوم کشورهای صنعتی را در جهان دارد. امنیت شغلی بالا و رفاه زندگی باعث شده، متقاضیان زیادی برای مهاجرت کار آفرینی آلمان را انتخاب کنند. اگر متقاضیان بتوانند در چند سال اول کارآفرینی خود در کشور آلمان سوددهی خوبی داشته‌باشند، اجازه اخذ اقامت و ویزای آلمان را خواهند داشت.

 

مهاجرت کار آفرینی به آمریکا

مهاجرت کار آفرینی به آمریکا این اجازه را به متقاضی می‌دهد که پس از مدتی اقدام به اخذ اقامت دائم و شهروندی این کشور کند. آمریکا به دلیل ایجاد شغل بیشتر، نوآوری در حوزه شغلی و رشد اقتصادی شرایط مناسبی را برای کارآفرینان ایجاد کرده است. ایالت آمریکا بسیار بزرگ است و بهترین شهر‌های آن برای کار آفرینی میامی، سانفرانسیسکو، لس آنجلس و … است.

مهاجرت کار آفرینی به انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای قوی در حوزه اقتصاد است. شرکت‌های بزرگ و بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد که موجب رشد اقتصادی شده و کار آفرینان بسیاری را جذب می‌کنند. برای اینکه درخواست شما از سمت انگلستان تایید شود باید طرح اقتصادی که به این کشور ارائه می‌دهید موجب سود دهی کشور شود.

مهاجرت کار آفرینی به کانادا

کانادا به مهاجرین امتیازات و امکانات زیادی می‌دهد. کسانی که موفق به دریافت ویزا کار آفرینی می‌شوند اجازه استفاده از امکانات و مزایای مختلف را خواهند داشت، هم‌چنین این کشور برای رشد اقتصادی و گسترش کسب و کار به کار آفرینان کمک کرده و آن‌ها را در این راه تشویق می‌کند.

مهاجرت کار آفرینی به سنگاپور

دولت کشور سنگاپور برای کمک به کسانی که قصد مهاجرت کار آفرینی دارند فضای بسیار مناسبی را فراهم کرده است. همچنین نهاد‌هایی در این کشور وجود دارند که وظیفه مشاوره و کمک مالی به متقاضیان را بر عهده دارند. تمام حمایت‌های دولت از متقاضیان برای کارآفرینی در این کشور به شرطی است که برنامه کارآفرینی متقاضی مطابق با ارزش‌های جامعه بوده و سوددهی بالایی نیز داشته باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخار پــایــا

رضایت و اعتماد مشتریان

به‌منظور ایجاد امنیت خاطر و آسودگی سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان به‌لحاظ کیفیت ساخت‌وساز، برنامه مدیریت کیفیت گروه را بر اساس بالاترین استاندارد‌های مدیریت کیفیت پروژه تدوین نموده و در تمام